Informacija skaitytojui:

Viskas kas čia rašoma yra tik autoriaus asmeninė nuomonė, nepretenduojanti į faktus. Bet koks vardų, vietų ar kitos informacijos sutapimas su tikrove yra visiškai atsitiktinis.

2010-08-23

Istorija apie pigią darbo jėgą

A guy suspected that his wife was cheating him. So he hired a Chinese
detective... the cheapest one he could find.

This is his report:

Most honourable Sir,

You leave house. I watch house. He come house. I watch. He and she leave
house. I follow.
He and she go hotel. I climb tree. I look window. He kiss she. She kiss he.
He strip she. She strip he. He play with she. She play with he. I play with
me. I fell off tree. I no see.

No fee

Cheng Lee

3 komentarai:

  1. Primityviai bet juokingai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Super detektyvo darbas. Užsakovas gavo tą informaciją kurios jam reikėjo. O jei dar "no fee" reiškia kad dykai...

    kur gauti tokių detektyvų kontaktus ?

    AtsakytiPanaikinti