Informacija skaitytojui:

Viskas kas čia rašoma yra tik autoriaus asmeninė nuomonė, nepretenduojanti į faktus. Bet koks vardų, vietų ar kitos informacijos sutapimas su tikrove yra visiškai atsitiktinis.

2010-05-12

Tolerancija

Šiaip ruošiausi pirmiau parašyti apie visai kitus dalykus. Bet kadangi lietuviškoji PR-sklaida (arba. anot Oželytės, purvasklaida) taip išreklamavo spalvotojų eiseną, tai ir aš nusprendžiau pirmiau pasireikšti tolerancijos tema.

Pasakysiu sąžiningai – man nepatiko ta eisena. Nepatika net labiau negu Gražulis ir Uoka kartu sudėjus. Ir nepatiko ne todėl, kad man tie iškrypusios orientacijos tipeliai labai trukdytų gyventi. Ir net ne todėl, kad dėl kelių norinčių pasigirti kur jie savo galus kaišioja buvo sustabdytas eismas vienoje pagrindinių miesto gatvių.

Man labiausiai nepatiko todėl, kad man yra bandoma įteigti, kad jie ir aš esame visiškai vienodi. Kad mano šeima yra tas pats kas ir du homikai susimetę krūvon. Man tikrai netrukdo tie homikai. Tačiau mane siutina tai, kad jie bando priversti mane net nematyti kad jie homikai. Tiesiog užsidėti filtrą ant akių. O tiksliau ant smegenų.

Ir tai liečia ne tik seksualinę orientaciją. Tai ir apie lytį, ir apie odos spalvą, ir apie tautybę, ir apie religiją. Juk prieš 20-30metų žodis “negras” reiškė afrikiečių rasės atstovą. Mane dar mokykloj mokino kad žodis “niger” yra negeras, o žodis “negro” yra viskas Ok. O dabar net Lietuvoj, kur negrą pamatyti galima tik krepšinio aikštelėj, žodis negras yra kažkas nepadoraus. Laukiu dienos, kada atsiras žodis afrolietuvis. O pvz ta skandinaviška nesąmonė, kad atidaręs moteriai duris gali ją įžeisti. ką man daryti, jei aš augau su broliu ir nuo vaikystės iš Tėčio girdėdavau “Mama šeimoj vienintelė moteris, todėl prašau ją gerbti”. Ką dabar aš toks nebetinku šitai visuomenei? Ir tokių “ultratolerancijos” pavyzdžių pilna. Toli ieškot nereikia. Švedijoj buvo atsiradus inicaityva kurt pedofilų partiją. Kurios tikslas iteisinti pedofiliją. Ar mes po kokių 30 metelių irgi turėsim legalias pedofilų eisenas kur nors Katedros aikštėj ? Tolerancijai juk ribų nėra

Ir todėl aš nesutinku su taip vadinama “tolerancija”. Tai ne tolerancija. Tai yra apatija ir atbukimas. Daltonizmas ir debilizmas.  Aš noriu skirti juodus žmones nuo baltų, moteris nuo vyrų, homikus nuo sveikų žmonių. Ir nenoriu apismetinėti, kad nematau negro odos spalvos ar moters lyties. Taip pat nenoriu kad mano vaikams būtų aiškinama, kad du dėdės tai yra tokia pat normali šeima kaip ir Mama su Tėčiu. Aš noriu skirti sveikus žmones nuo iškrypėlių.

Ir man nesvarbu, kad homoseksualizmas neįtrauktas į tarptautinį ligų sąrašą. Tai yra tik visuomenės susitarimo reikalas. Jei tik atsiras pakankamai suinteresuotų žmonių – įtrauks. Juk prieš 30 metelių atrodė visai normalu, kad homoseksualizmas yra kriminalinis nusikaltimas. Dabar susitarimai kitokie – tai nėra nusikaltimas. Ir aš su tuo sutinku. Tikrai nėra nieko nusikalstamo mylėti ką nori: nori-myli moterį, nori – myli vyrą, nori – myli Tėvynę, nori – myli guminę lėlę, nori – myli avytę, nori – myli rugiagėles, nori – myli lavonus, nori – myli mėšlo krūvą už tvarto. Ir kaip tai vertina visuomenė – yra TIK susitarimas.

Ir aš manau, kad ir aš, ir homikai, ir net Gražulis turi teisę siūlyti koks susitarimas turi būti. Mano galva susitarimas turi būti toks, kad viską galėtumėm vadinti savo vardais. Šeimą- šeimą, homikų porelę – homikų porele. Bet ne kitaip.

Ir pabaigai. Žinau keletą homoseksualų. Visai normalūs žmonės. Nieko neturiu prieš. Ir kodėl man nereikia aiškinti nieko apie toleranciją jų atžvilgiu? Tik todėl, kad jie nekaišioja niekam po nosim savo seksualinės orientacijos. Jie tiesiog gyvena savo gyvenima ir toleruoja tą faktą kad didžioji visuomenės dalis yra kitokie. Todėl ir visuomenė juos toleruoja. Jiems nereikia eiti į gatves ir klykauti kaip juos diskriminuoja. Nes kažkaip nė vieno niekas nediskriminuoja. Užburtas ratas? O gal tiesiog senos patarlės išmintis “Kaip šauksi – taip atsišauks” …

6 komentarai:

  1. 1. Sutrinta ir išmaišyta tolerancijos sąvoka. Tolerancija tai ne kažkoks visuotinis vienodumas ir amorfiškumas. Tolenracija tai sąžiningai objektyvus požiūris į nuomones, įdėjas, gyvenseną, etc KARDINALIAI BESISKIRANČIAS nuo TAVO PATIES nuomonės, įdėjų, gyvensenos, etc. Tu gali nesutikti su kitu, bet negali užčiaupti ar kaip nors kitaip apriboti kito tik dėl to, kad nesutinkti.

    2. Gėjus priešpastatyti "sveikiems žmonėms" yra gan ciniška. Jei jie nesveiki, tai tuo labiau nesveiki ir visi neįgalieji.
    Neįgalieji nedaro eitynių pasakysit. Ooojj, jie tikrai jas darytų ir dar ne tokias, jei jiems būtų pasakyta "Būkite, tik nesirodykite viešumoje ir nekiškit mums į akis savo invalidumo".
    Neįgalieji negriauna šeimos. O parodykit kurią čia jau šeima taip ėmė gėjus ir sugriovė. Daugų daugiausia, ką jie padaro, tėvams tenkas atsakyti kelis kėblius vaikų klausimus.

    Gėjai propaguoja savo gyvenseną? Tai čia taip pat kaip neįgalieji propaguoja savają, budami viešumoje su tais visais vėžimėliais ir baltom lazdelėm?

    Ir pagaliau kas nustatys kas yra sveikas, normalus žmogus? Kas įgaliotas nustatyti normas, kas geras kas blogas, kam gyventi kam mirti? Gal dauguma įgaliota? tiksliau - pati skaitlingiausia žmonių grupė su tokia pačia diagnoze? o dar tiksliau, stipriausia grupė? O gal tiesiog "Aš - tikrai sveikas ir normalus, todėl visus reikia matuoti pagal mane".

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na as ir sakau- netrukdo man tie homikai. Taip pat kaip netrukdo ir neigalieji. Tiesiog as uz teise matyti realybe. As uz teise siulyti visuomenes susitarimus. Tiek homikams, tiek Grazuliui.
    Ir as nesutinku, kad slepiantis zodziu tolerancija reikia visuomene priversti nematyti akivaizdziu skirtumu. As nenoriu visuomenes, kur homikai butu persekiojami ar niekinami. Taciau lygiai taip pat nenoriu visuomenes, kur du vyrai yra tokia pati seima kaip ir as. Kodel? Todel, kad tai ne seima. Seima yra vyro ir moters sajunga. Ir ne kitaip. Tai tiesiog mano nuomone ir mano teise tokia nuomone reiksti ir teise siekti tokio visuomenes susitarimo. Ir man nesvarbu, kad portugalai iteisino homiku seimas. As- ne portugalas.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai veikia. Negaliu patikėti, kad DR WALE yra tikras meilės burtininkas.
    Aš ką tik susigrąžinau savo vyrą pasitelkusi tikrosios meilės burtų ratuką DR WALE. Mano vyras paliko mane dėl kitos moters, tai buvo tik treji mūsų santuokos metai. Skaudžiausia, kad buvau nėščia su antruoju mūsų kūdikiu. Norėjau jį susigrąžinti. Dariau viską, ką galėjau, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės, kurią jam turėjau, viskuo maldavau, žadėjau, bet jis atsisakė. Paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man pasiūlė kreiptis į burtininką, kuris padėtų man burti, kad jį sugrąžinčiau. Neturėjau kito pasirinkimo, kaip tai pabandyti. Nusiunčiau žinutę burtininkui DR WALE, ir jis patikino, kad nėra jokių problemų ir viskas susitvarkys per kelias savaites. Jis užkalbėjo ir stebėtinai po kelių savaičių man paskambino mano vyras. Buvau labai nustebęs, kad atsiliepiau į skambutį ir jis pasakė tik tai, kad labai gailisi dėl visko, kas atsitiko. Jis norėjo, kad grįžčiau pas jį. Jis taip pat sakė, kad mane labai myli. Buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, taip mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Ačiū DR WALE. Jei esate čia, o meilužis jus atmeta arba jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, nebeverk, kreipkitės pagalbos į DR WALE dabar. Čia jo kontaktas. WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA
    paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pastaruosius aštuonerius metus ir dešimt mėnesių sergu herpesu ir nuo to laiko vartoju seriją gydymo ir tablečių, bet nepagerėjo, kol nesutikau DR WALE liudijimų apie tai, kaip jis gydė įvairius žmones nuo. įvairių ligų visame pasaulyje, tada susisiekiau ir su juo. Po mūsų pokalbio jis man atsiuntė vaistų, kuriuos išgėriau pagal jo nurodymus. Kai baigiau vartoti vaistažolių preparatus, nuėjau pasitikrinti ir mano didžiausiai nuostabai išgydžiau nuo herpeso. Mano širdis pilna džiaugsmo. Jei sergate herpesu ar bet kokia kita liga, šiandien galite susisiekti su DR WALE šiuo WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE taip pat gydo:
    1. ŽIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. VĖŽYS
    4. ALS (Lou Gehrig liga)
    5. Hepatitas B

    AtsakytiPanaikinti
  5. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs meilužis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei jūsų santykiai nutrūko ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. NEBEVERKITE IR IEŠKOKITE MEILĖS RABUČIŲ INTERNETU, NE DAUGIAU IEŠKOKITE SPRENDIMO, DABAR ATGAUKITE SAVO SANTUOKĄ IR SANTYKIUS DABAR, PADĖDAMAS DR WALE

    Viskas prasidėjo praėjusių metų gegužę, kai mano vyras lankėsi Šveicarijoje dėl programos, kuri truko du mėnesius. Kai vyras grįžo namo, pastebėjau kai kuriuos jo charakterio pokyčius mano ir vaikų atžvilgiu. Viskas, ką darau, kad jis būtų laimingas, jis susierzina ir nervina. atsitiktinai, išeina iš namų ir grįžta vėlai. Greičiau jis vėl ieško pašaukimo vienas į Šveicariją, ką aš sutikau, manydamas, kad tai padarys jį laimingą, bet mano didžiausiai nuostabai niekada nežinojau, kad tai mūsų santuokos pabaiga, jei ne DR WALE. santuokos gelbėtojas, Pagarbiai buvau toks sugniuždytas, kai mano septynerių metų vyras paliko mane ir persikėlė į Šveicariją pas kitą moterį. Skausmai buvo tiesiog per dideli, kad galėčiau ištverti, kad nebegalėjau to ištverti. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į internetą, kol sužinojau, kad DR WALE yra tikras reikalas. Išbandžiau viską, ką žinojau, ir su tavo burtais, palaiminimais ir nepaprastomis magiškomis galiomis tu padarei visą darbą man, kurį garantavote teigiamą rezultatą per savaitę, mano buvęs vyras grįžo pas mane ir gailėjosi dėl viso to, ką padarė. Ir dabar mano gyvenimas subalansuotas ir aš vėl laiminga. Ačiū, pone, susisiekiate su juo per WhatsApp: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti